poniedziałek, 3 stycznia 2011

Z Nowym Rokiem !!!




Kochani,
Pragnę Wszystkim złożyć, choć spóźnione życzenia Noworoczne. Zdrowia, miłości i wieelu przeczytanych książek ; -) Aby ten rok przyniósł same dobre chwile!
Wybaczcie, że z poślizgiem, ale jakieś choróbsko mnie dorwało i zmogło jak rzadko. Pokonałam jednak zarazę cała garścią tabletek i spiesze donieść któż wylosował naszą nagrodę. A jest to….. MAGDALENA KADŁUCZKA. Gratulacje Madziu! Książeczka czeka na Ciebie!
Dziękuję Wszystkim którzy wzięli udział w zabawie! Niebawem nastepna, ale to niespodzianka !
Dziś podsyłam Wam wiersze o Nowym Roku.
Pozdrawiam!

Nowy Rok
Ewa Szelburg-Zarebina

A ty, Nowy Roku
nie pożałuj nóg,
przestępuj co żywo
nasz niziutki próg!

Podzielimy z tobą,
boś nam miły gość,
radość, szczęście, zdrowie
- mamy tu ich dość.

Podzielimy z Tobą
i pracę i znój.
Szybko czas nam zleci,
Nowy Roku mój!


Spotkanie Starego Roku z Nowym Rokiem
Elżbieta Śniezkowska-Bielak

Stary Rok miał, sami wiecie,
sprawy najważniejsze w świecie.
Teraz wierzcie, czy nie wierzcie,
ma emeryturę wreszcie.
Dźwiga, dzieci moje miłe,
worki wielkie ponad siły.
W jednym worze ma schowane
sprawy już pozałatwiane,
lecz ten drugi w sobie mieści,
te nie załatwione jeszcze.

Koty nie skończyły palić swoich fajek,
poeci zasnęli, nie skończyli bajek,
dzieci wszystkich lekcji nie poodrabiały .
Śnieg nie wykończony, szary, a nie biały,
nie wycięte szóstki, piątki nie zrobione,
jedynek za dużo i dni coś skrócone.
Martwi się więc biedaczysko,
a tu Nowy Rok już blisko.

Na rakiecie w mig przybywa
i z daleka woła: bywaj!
Nic się nie martw, niosę gości –
same Dobre Wiadomości.

1 komentarz: